Forebyg skizofreni med fiskeolie

Undersøgelser i Østrig viser, at personer der får omega-3-fedtsyrer i kapsler har lavere risiko for at udvikle skizofreni.
Gå til kilde
Andre artikler i denne kategori
Synes du ikke at din madpakke er det mes...
Morgenmaden har længe haft ryg for at væ...
Det er igen blevet sæson for tomater. He...
Her får du et bud på 6 forskellige sunde...
Fødevareinstituttet DTU har undersøgt fo...
Risikoen for at udvikle blodpropper i hj...
Kaffe har både gode og dårlige indvirkni...
Ja, det er sandt, men ernæringsekspert a...
Tyske forskere har fundet ud af, at når ...
Andre sider: FatLow.dk - fairbyte.dk - Kido.dk